Rebekka Hviid er en erfaren og uvildig marketingrådgiver med over 13 års erfaring i branchen. Hun har hjulpet mere end 150 kunder med at optimere deres marketingstrategier og nå deres forretningsmål.
Hun har afholdt mere end 340 workshops, hvor hun har delt sin omfattende viden og erfaring med virksomheder og professionelle, der ønsker at forbedre deres markedsføringsindsats.
Rebekka er uddannet i Emotionelle Kundetyper® hos Institut for Kundetyper og bruger denne viden til at hjælpe virksomheder med at analysere deres målgrupper og opsætte marketingværktøjer. Dette giver dem et bedre overblik og automatiserede arbejdsgange, hvilket sikrer, at de undgår at spilde penge på ineffektiv online markedsføring og i stedet bruger pengene der, hvor de får kunder.
Rebekkas dygtighed og omfattende erfaring gør hende til en uvurderlig partner for virksomheder, der ønsker at forbedre deres markedsføringsindsats og opnå bedre resultater.