Du kan se en marketingplan som køreplan for hvordan du vil nå ud til potentielle kunder. Den kan være med til at skabe overblik og etablere et solidt fundament for din markedsføring. Det kan være fristende at tænke “jeg tager det bare som det kommer”, og ja det kan også være en fin metode, men du vil også ret sikkert spilde både tid og penge, og derfor vil jeg altid anbefale at have en marketingplan, hvis du ønsker en holdbar løsning.
I denne e-bog vil jeg give dig de nødvendige redskaber du skal bruge for at få skabt en gennemført marketingplan som er skræddersyet til netop din virksomhed. Din marketingplan skal være udførlig og blive en del af en fast rutine og for at opnå dette giver jeg dig min anbefaling til indholdet. Derudover vil jeg bruge min erfaring til din fordel. Derfor giver jeg dig mulighed for sparring, så du kan blive vejledt helt til målstregen, og vi sammen kan skabe mere værdi for din virksomhed.
Min e-bog indeholder afslutningsvis en nem og håndgribelig skabelon. Skabelonen viser konkret hvad de forskellige dele af marketingplanen bør indeholde og er klar til at blive udfyldt af dig. Det bliver ikke meget nemmere.
Med denne e-bog kan du skabe en optimal markedsførring og spare din virksomhed for både tid og penge.